Det är kul att använda bakgrundsbilder.

Torsdag

Hejhej jag har inte haft något internet så därför har jag inte uppdaterat något. Jag kan berätta lite snabbt va som har hänt eller ja det är inget speciellt:p idag så slutade vi kl 12 så jag har varit hemma ungifär en timme och väntar på att Julia ska komma för vi ska ner på stan och julhandla lite:) det är ju snart jul! Sen så har jag haft några prov under veckan och så nästa vecka så har jag ett no prov och en svenska uppgift som vi ska göra :) men snart så är det jul lov :d

Kommentarer
Postat av: johanna

vad har du för planer inför helgen ? :)

2010-12-10 @ 16:02:40
URL: http://johhanna.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: igår var jag med några kompisar :) idag ska jag bara vara hemma och plugga och lite sånt , och imorn vet jag inte riktigt vad jag ska göra :)

2010-12-11 @ 13:26:09
URL: http://johhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0