Det är kul att använda bakgrundsbilder.

Äntligen sommarlov!

I måndags så gick jag ut ur nian, känns bra fast ändå jobbigt för till hösten så blir allt nytt, ny skola nya lärare och en helt ny klass. Kommer sakna min gammla klass!
Efter vi hade varit i kyrkan så åkte vi upp på skolan och åt tårta och fick betygen, sedan så drog jag och några tjejor från klassen ner på O'learys och åt god mat och så:)
Först dagen på sommarlovet så regnade de och idag är de inte så mycke finare:P
Drar på träning ikväll och innan de så ska jag vara lite tränare för mindre barn:)
Hörs kanske lite senare,  :)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-07-20 @ 23:33:07
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0