Det är kul att använda bakgrundsbilder.

Åre

HejHej, nu är jag hemma från åre:)
Hoppas att ni har haft det bra de senaste dagarna:)
Jag tänkte berätta lite kort om de senaste dagarna:) På fredagen så åkte jag och familjen och farmor och farfar upp till åre till våran vinter stuga:) på lördagen så var det ganska kallt ute så vi kunde inte åka slalom vi åkte ner på stan och jag köpte en lila one piece:D överlycklig! fast jag har beställt en rosa men den har inte kommit än:)
efter att vi hade varit på stan så åkte vi på spa och jag fick ansiktsbehandling och masage, super skönt! och på söndagen så åkte vi slalom och samma på måndagen, och idag så åkte vi ner och åt på stan sedan åkte vi hem och nu sitter jag här och har precis ätit sibylla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0