Det är kul att använda bakgrundsbilder.

Today is a new day!

Hejsan svejsan! Låter som de flesta bloggare när jag börjar med att ursäkta mig för att jag inte har bloggat... men jag har haft mycket i skolan. Eller rättare sagt jag har mycket i skolan! Två uppsatser som ska vara inne nästa vecka och två prov. Men aja, tänkte berätta lite om de jag har gjort när jag inte bloggat. I Onsdags så var jag och Julia iväg och tränade, vi gick på power yoga. I torsdags så arbetade jag hemma halva dagen och sedan blev det ca en timmes skola, och på kvällen hade jag träning. 
Kan säga att jag börjar känna mig duktig som har tränat på gym flera gånger den här vecka + att jag har haft träningar och tränat hemma. Tummen upp för det! (undra hur länge det håller...) 
Har även hjälpt mamma med facebook sida och knäppt/varit modell för lite kort! Gå in och gilla Inmoode på facbook, och följ även oss på instagram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0