Det är kul att använda bakgrundsbilder.

Skolan har börjat

Hej! Skolan hat börjat och den första lektionen vi hade var matte.. Nationella muntliga! Inte precis den bästa staren man kunnat få, men det gick bra. Idag hade vi bara franska lektion så jag ligger hemma nu och ska ta och springa några km på springbandet. Morgondagen blir skön, har mantorstid vid kvart över 11 sedan ska jag hem och måste tillbaka till skolan halv 4 för att ha ett semenarium, men det är skönt att bo 3 min från skolan sånna här dagar. 
 
Tänkte på en sak också, vi börjar närma(tänker possitvit) oss sommaren nu alltså mitt sista sommarlov! Längtar, vill bara fylla 18 nu!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0