Det är kul att använda bakgrundsbilder.

Klick!



Har varit hemma idag med, är fortfarande sjuk.
Det är så tråkigt att bara sitta hemma och inte göra något man blir lätt rastlös:P
Jag klickade precis hem lite sommar kläder:)
Skulle gå ut med hundarna förut och när jag gick till post lådan så hade mitt paket kommit som jag beställde i söndags, det gick hur fort som helst :) i paketet så var det ialla fall en klänning som jag ska ha på idrottsgalan som vi har med skolan :)
( ni får bättre bilder när kläderna kommer hem )

Kommentarer
Postat av: Erica Nisson

åh, vilka snygga bikinis! vart är dem ifrån? :)

kram

2011-02-22 @ 17:06:12
URL: http://lailanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0