Det är kul att använda bakgrundsbilder.

cheer!

Hej! Tänkte ta en pause från franska plugget och slänga upp ett inlägg :) Ska snart göra mig iordning och åka iväg till träningen, först barnträning och sedan min vanliga träning. Men innan de så ska jag åka ner på coop och köpa med mig lite godis/klubbor och bjuda barna på sedan, snart sommarlov ju! :)
Annars så fick vi en till uppsats idag som måste vara klar innan lärarna sätter betyg, vilket känns väldigt jobbigt att hinna med nu. men men vad ska man göra?
Nu ska jag tagga till lite med musik sedan blir det CHEERLEADING!! <3

Kommentarer
Postat av: Majken

sv: Tack!:) Jo allt e bra lite segt bara:) Vad är det för träning du ska på?:)

2012-06-02 @ 11:18:15
URL: http://majkenlinnea.blogg.se/
Postat av: Majken

sv: Åå kul:) Min moster var med i svenska landslaget för det:)

2012-06-02 @ 18:35:32
URL: http://majkenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0