Det är kul att använda bakgrundsbilder.

Skidskytte

Hejsan! Hela helgen har gått till jobb som volantär i Timrå, för skidskytte. Jag har suttit och räknat bom, med maja och alva. Faktiskt kul men det blev lång tråkigt när de tävlande inte valde våra banor.. 
I fredags så hade jag inga lektioner jag behövde gå till skolan för att arbeta med, så jag åkte ner till stan med Madde och lunchade. Sedan träffade jag upp Maja och hade myskväll med henne sedan sov hon här, Riktigt mysigt! Men vi fick ställa klockan på halv 7 för att hinna till Timrå, trodde vi ... det visade sig att det gick mycket fortare än vad vi hade räknat med. Så vi var där en halv timme innan vi började. 
 
 På kvällen så hade jag och Julia våran standard kväll med melodifestivalen och massa godis. En bra men ändå jobbig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0